شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید اصول کار با منوی (Charts)
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 

ابزارهای این منو تنظیمات نمایش و استفاده از نمودارها را ارائه می دهد. 1) Indicators List: لیست اندیکاتورهایی را که در نمودار فعال صفحه قرار دارند نمایش می دهد. از پنجره این گزینه میتوان ایندیکاتورهای باز بر روی نمودارها را پاک نمود و یا تغییراتی در آنها اجام داد.  2)Objects: در این قسمت لیست اشیا و اشکال داخل پنجره ها نمایش داده می شود. گزینه های زیر مجموعه آن برای حذف، اضافه، تغییرات و پاک کردن و یا برگرداندن اشیا آنها استفاده می گردد. 3)Bar Chart: نمودارها به صورت میله ای نمایش داده می شود. 4)Candlesticks: نمودارها به صورت شمعی نمایش داده می شود. 5)Line Chart: نمودارها به صورت خطی نمایش داده می شود. 6)Foreground Chart: با انتخاب این گزینه هر مدل از نمودارهای قیمت بالاتر از تمام اشیا، خطوط و ایندیکاتورهای نمودار نشان داده می شود. 7)Periodicity: در این قسمت بازه زمانی هر مدل از نمودارهای میله ای، شمعی یا خطی نمایش داده می شود. قابل به ذکر می باشد منظور از بازه زمانی، مقدار زمان تعریف شده برای آغاز و پایان یک میله، شمع یا نقطه اتصال نمودار خطی می باشد. 8)Template: الگوهایی که از اندیکاتورها، اشکال، دوره های زمانی و موارد دیگر در نمودار فعال ذخیره شده است در این قسمت قرار می گیرد. از الگوی هر نموداری میتوان برای نمودارهای دیگر یا برای تحلیل های گوناگون استفاده کرد. حذف، اضافه و بازیابی این الگوها از این قسمت انجام می شود. 9)Refresh: در صورتی که نرم افزار به بروکر یا سرور دریافت قیمت ها متصل باشد با زدن این گزینه قیمت های نمودار فعال دوباره از سرور بازیابی می شود. 10)Grid: انتخاب این گزینه نقطه چین های افقی و عمودی نمودار را نمایان یا مخفی می کند. 11)Volumes: انتخاب این گزینه حجم معاملات بر روی زیر نمودار فعال را نشان می دهد. قابل به ذکر می باشد از آنجا که حجم معاملات بازار مبادلات ارز قابل اندازه گیری نمی باشد حجم نمایان فقط مربوط به بروکر نرم افزار می باشد. 12)Auto Scroll: در صورت فعال بودن این گزینه، با تغییرات قیمت، به شکل خودکار آخرین تغییرات قیمت را در سمت راست نمودار نمایش می دهد. 13)Chart Shift: برای راحتی تحلیل و تمرکز بر روی آخرین تغییرات، یک پنجم قسمت فضای راست نمودار فعال به شکل آزاد باقی می ماند و تغییرات قیمت در چهار پنجم فضای نمایش نمودار لحاظ می گردد. 14)Zoom In: با انتخاب این گزینه حالت نمایش بازه های زمانی نمودار فعال فشرده تر نشان داده می شود. 15)Zoom Out: با انتخاب این گزینه حالت نمایش بازه های زمانی نمودار فعال بازتر نشان داده می شود. 16)Step by Step: این گزینه به کمک کلید میانبر آن(F12) به کاربر این اجازه را می دهد که تغییرات گذشته نمودار را در هر بازه، گام به گام رو به جلو ببیند. برای نمایش چهارتایی جلو یا عقب بردن تغییرات نمودار میتوان از فلش های جهت دار چپ و راست صفحه کلید استفاده کرد. 17)Properties: قسمت اول پنجره ای که در این گزینه باز می

 

 

شود(Colors) مربوط به تنظیمات رنگ نمودار فعال می باشد. قسمت دوم این پنجره (Common) مربوط به تنظیمات نمایشی نمودار فعال می باشد. بسیاری از این تنظیمات در منوی Chart توضیح داده شده است. این پنجره از چهار قسمت تشکیل شده است قسمت بالا سمت راست مربوط به شکل نمایش میله ای، شمعی یا خطی نمودار می باشد. گزینه اول قسمت بالا سمت چپ مربوط به غیر فعال کردن نمودار در صورت متصل بودن به سرور می باشد، بقیه گزینه های این قسمت قبلا توضیح داده شده است. قسمت پایین سمت راست مربوط به تنظیماتی از قبیل نمایش اطلاعات کندل آخر، نمایش قیمت خرید بروکر، نمایش دوره های زمانی نمودار فعال می باشد. بقیه گزینه های این قسمت نیز قبلا توضیح داده شده است. قسمت پایین سمت چپ نیز مربوط به درجه اعداد و پیکسل های نمودار فعال می باشد. برای آشنایی هرچه بیشتر با گزینه های این قسمت میتوان با انجام تغییرات روی آنها از ماهیت فعالیت آنها آگاه شد. 

 


Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا